Elektronikusan is intézhetőek a parkolási engedélyek
Az Óbuda Parkolási Kft. felhívja a figyelmet, hogy a 2016. évre kiadott parkolási engedélyek érvényessége 2017. január 31. napján lejár. Több esetben elektronikus ügyintézésre is van lehetőség.
Az Óbudai Parkolási Kft. tájékoztatója:
Tisztelt Ügyfeleink!
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a parkolási engedélyek a kiadás napjától a tárgyévet követő év január 31. napjáig érvényesek, hosszabbításukra nincs lehetőség, minden évben új engedélyt kell igényelni.* Ezért aktuálissá válik a 2017. évi parkolási engedély iránti kérelmek benyújtása. A Mozaik u. 7. szám alatti kibővített ügyfélszolgálat nyitva tartása 2017. február 28-ig között a következő:
Hétfő: 09.00 – 17.00
Kedd: 07.00 – 17.00
Szerda: 09.00 – 18.00
Csütörtök: 09.00 – 19.00
Péntek: 09.00 – 16.00
Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2017. januártól lehetőséget biztosítunk az elektronikus ügyintézésre. A www.obudaiparkolas.hu honlap Ügyfélablak menüpontján keresztül a lakossági várakozási hozzájárulást vagy az övezeten kívüli kedvezményt igénylő ügyfeleink számára nyílik lehetőség elektronikus ügyintézésre, amennyiben magyar felségjelzésű, saját tulajdonú (üzemben tartású) gépjárművekre igénylik az engedélyt. Mivel az elektronikus ügyintézés online felületén az igénylés és a befizetés is megoldható, így kiküszöbölhető az Ügyfélszolgálaton történő személyes ügyintézés.
Az Ügyfélablak igénybevétele nem kötelező, de a gyors és egyszerű ügyintézés érdekében javasoljuk annak használatát. Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos tudnivalókat megtalálják honlapunkon, az Ügyfélablak menüpont alatt.
Tekintettel az igénylés időszakában jelentősen megnövekedő telefonos és személyes ügyfélforgalomra, valamint várakozási időre, ajánlott az előzetes időpontfoglalás a www.obudaiparkolas.hu honlapunkon, továbbá Call Centerünkön keresztül a 06 21 208 8002 számon.
A kérelmek benyújtásához kapcsolódó költségtérítés (regisztrációs díj), illetve kedvezménydíjak megfizetése mostantól nem csak készpénzben, hanem az Önök igényeihez alkalmazkodva bankkártyás fizetéssel is lehetséges Ügyfélszolgálatunkon.
A postán benyújtott kérelmek esetében a költségtérítés (regisztrációs díj), illetve kedvezménydíjak megfizetésére csak banki átutalással van lehetőség! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a postai úton benyújtott kérelmek elbírálásának határideje a beérkezésüktől számított 30 nap, amennyiben nem kerül sor hiánypótlási felhívás kiküldésére.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy új nyomtatványaink a www.obudaiparkolas.hu honlapunkon elérhetőek, ahol egyben információt találnak arra vonatkozóan is, hogy melyek a formanyomtatványhoz csatolandó dokumentumok.
Nyomatékosan kérjük Önöket az új formanyomtatványok használatára, mivel kizárólag azokat áll módunkban 2016. december 1. napja után befogadni.
*A vonatkozó 30/2010. (VI. 4.) Főv. Kgy. rendelet és a 35/2013.(V. 31.) III. kerületi önkormányzati rendelet szerint