Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Még két és fél hónapig lesz zárva az okmányiroda

2016. március 19., 08:06

A Harrer utcai okmányirodából modern Kormányablak lesz, az átalakítás ideje alatt a Medgyessy Ferenc utcai és a Heltai Jenő téri kirendeltségeken lehet ügyet intézni a Kormányhivatal tájékoztatása szerint.

Budapest Főváros Kormányhivatala III. kerületi hivatala tájékoztatja ügyfeleit, hogy a III. kerületi Harrer Pál utcai Okmányirodában 2015. november 30-tól várhatóan 2016. május végéig szünetel az ügyfélfogadás kormányablakká történő átalakítási munkálatok miatt.

A fenti időszakban az ügyfélfogadást az alábbi 2 helyszínen és ügyfélfogadási időkben biztosítjuk ügyfeleink részére:

1039 Budapest, Medgyessy Ferenc u. 4. (Békásmegyeri Kirendeltség)

Intézhető ügytípusok:

Járművekkel kapcsolatos ügyintézés:   1 fő maximum 2 db/nap járműügyintézéssel kapcsolatos kérelmet nyújthat be. Ez a megkötés a meghatalmazotti eljárásra is vonatkozik. Azaz, akár személyesen, akár meghatalmazottként jár el, maximum 2 napi sorszámot kaphat/ 2 időpontot foglalhat egy napra, amellyel 1 -1 kérelmet intézhet.

Aki 2 db-nál több járművel kapcsolatos kérelmet kíván egy napon benyújtani, kérjük, ezt jelezze az időpontfoglalásnál, vagy napi sorszám iránti kérelem esetén, az információs pultnál ülő kollégánál, aki tájékoztatást nyújt az eljárás részletes menetéről. Ebben az esetben, úgynevezett csoportos ügyintézés során, a napi ügyfélfogadástól elkülönítetten járunk el a benyújtott kérelmek teljesítése érdekében. A csoportos ügyintézés azt jelenti, hogy a kérelmet bevesszük, és az ügyintézőkkel egyeztetett időpontban lehet az elkészült anyagért visszajönni.
Az elkészítés – esetenként – az ügyintézők leterheltségétől függően, a beadástól számított 1-2 nap is lehet.

1039 Budapest, Heltai Jenő tér 7. (Foglalkoztatási Osztály épülete)

Intézhető ügytípusok:

  • Egyéni vállalkozói ügyintézés
    • Útlevél ügyintézés
    • Ügyfélkapuval kapcsolatos ügyintézés
    • Elkészült okmányok kiadása
    • Mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványával kapcsolatos ügyintézés
  • Hatósági ügyintézés (elvett okmányok /forgalmi engedély, vezetői engedély/, elvett hatósági jelzések, forgalomból kivont járművekkel (végrehajtó, adóhatóság, rendőrhatóság) kapcsolatos ügyintézés)

Nem szükséges időpontfoglalás (sorszámot mindenkinek az információs pultban kell kérnie) az alábbi ügytípusokban:
– Elkészült okmányok kiadása,
– Ügyfélkapu létesítése
– Hatósági ügyekben (elvett vezetői engedély, járműokmányok, hatósági döntések)

 ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK MINDKÉT HELYSZÍN ESETÉBEN

Nap ügyfélfogadás napi sorszám kiadása készpénzzel fizető ügyfelek időpontadás vége készpénzzel fizető ügyfelek napi sorszám kiadásának vége
Hétfő 07. 00– 19. 00 09. 00 – 12. 00 és 14.00–16.00 17.30-ig 11. 00 óráig és 15 óráig
Kedd 07. 00– 19. 00 10. 00 – 12. 00 és 14.00–16.00 17.30-ig 11. 00 óráig és 15 óráig
Szerda 07. 00– 15. 00 09. 00 – 13. 00 13.30-ig 12. 00 óráig
Csüt. 08. 00– 15. 00 09. 00 – 13. 00 13.30-ig 12. 00 óráig
Péntek 08. 00– 12. 00 09. 00 – 10. 00 11.00-ig 10. 00 óráig

Időpont igényelhető (mindkét helyszín esetében) személyesen a 1039 Budapest, Medgyessy Ferenc u. 4. szám alatti kirendeltségen, valamint telefonon, a 896-3152-es és a 896-3550-es telefonszámokon.

A napi sorszámkiadási idő az előre foglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleinkre
vonatkozik! Előre foglalt időpont nélkül csak és kizárólag a „Napi sorszámkiadás” sorokban megjelölt időintervallumban intézhetik ügyeiket.

Előre foglalt időponttal rendelkező ügyfeleink részére, a lefoglalt időpont előtt és után 15 perccel áll módunkban a sorszám kiadása. Aki a megjelölt intervallum előtt érkezik várakoznia szükséges a sorszám kiadásáig, aki utána, annak részére újabb időpontfoglalást tudunk rögzíteni, amely esetenként – a leterheltségtől függően – 1- 2 nappal későbbi lehet az eredeti időpontnál. Kérjük, az előre lefoglalt időpontok betartására fokozottan figyeljenek!
Előre foglalt időponttal nem rendelkező ügyfeleink (napi sorszámos) figyelmét felhívjuk az alábbiakra: a várakozási idő, esetenként – a leterheltség és az előzetes időpontfoglalások függvényében – a 40 percet is meghaladhatja. Ugyanakkor a napi sorszámok kiosztása a helyi kapacitásokhoz mérten, és az ügyintézők leterheltségének függvényében történik. Rendkívüli ügyfélforgalom esetén előfordulhat a sorszámosztás átmeneti szüneteltetése.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy egy időpont alapján egy ügyet áll módunkban intézni. Aki egyszerre több ügytípusban kíván kérelmet benyújtani / ügyet intézni, annak minden egyes ügytípushoz külön időpontot szükséges foglalnia, illetve napi sorszám esetén minden ügytípushoz külön napi sorszámot szükséges kérnie.

Illeték- és díj fizetésére bankkártyával helyben az ügyintézőknél, vagy a legközelebbi postán (Budapest, Madzsar J. u. 9-11. Tesco Posta, Nyitás hétfőtől-péntekig 09. 00-kor) van lehetőség. Kérjük, hogy fizetési szándékukat (bankkártya vagy készpénz) mind az időpontfoglalásnál, mind a napi sorszám kérelmezésekor jelezni szíveskedjenek!)

Megértésüket köszönjük!