Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Új BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téren

2017. január 24., 08:00

Újabb BKK ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téri HÉV-állomáson, a jegy- és bérletárusítás mellett számos egyéb tömegközlekedéssel kapcsolatos szolgáltatás is igénybe vehető már a kerületben is.

Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás. Az új ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül a mozgáskorlátozott és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek. Az ügyfélközpontban számos, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető:

  • jegyek és bérletek vásárlása,
  • MOL Bubival kapcsolatos ügyek intézése,
  • bérletigazolványok kiállítása,
  • taxiközlekedésre vonatkozó panaszok, észrevételek bejelentése,
  • utazási információk, szórólapok, tájékoztató kiadványok terjesztése,
  • ügyfélpanaszok, bejelentések helyszíni  kezelése, rögzítése.

Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit.