Ügyfélszolgálati Csoport (Szociális Főosztály és Lakásügyi Főosztály)
A Szociális Főosztály és a Lakásügyi Főosztály személyes ügyfélfogadásra kijelölt helyisége a Fő tér 2. sz. alatti Ügyfélszolgálati Iroda (hátul az udvarban). Az Ügyfélszolgálat látja el az önálló szociális ügyfélszolgálat tevékenységet.
Az Ügyfélszolgálat átveszi és továbbítja a Hivatal részére a szociális és lakásügyi témájú kérelmeket, beadványokat, valamint tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.
Telefon: +437 85 44, 437 85 47, 437 86 69, 437 89 80
Cím: 1033 Budapest, Fő tér 2. (hátul az udvarban)
A koronavírus járvány elleni hatékony védekezés érdekében az ügyfélszolgálat helyiségébe ajánlott szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszkhasználat, továbbá kérjük kedves ügyfeleinket, hogy belépés előtt a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!
Az ügyfélszolgálat helyiségében egyszerre legfeljebb csak 3 ügyfél tartózkodhat. Kérjük, hogy a kapcsolattartás elsődlegesen telefonon, e-mail-en vagy elektronikus ügyintézés keretében történjen, csak az intézze ügyeit személyes megjelenéssel, akinek halaszthatatlan dolga van. Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:
- Hétfő: 9.00 – 18.00
- Kedd: 8.00 – 16.30
- Szerda: 8.00 – 16.30
- Csütörtök: 8.00 – 16.30
- Péntek: 8.00 – 12.30
A Szociális Főosztály és a Lakásügyi Főosztály az Ügyfélszolgálati Irodán és annak nyitvatartási idejében fogadja az ügyfeleket!