Ügyfélszolgálat, ügyfélfogadás
Az Ügyfélkapcsolati Osztály feladata a különböző írásbeli és szóbeli lakossági bejelentések, panaszok, megkeresések teljes körű intézése, illetve gondoskodik a társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos eljárások lefolytatásáról.
Ügyfélszolgálat
Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben. Átveszi és továbbítja a Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.
Telefon:
+ 36 1 437 8534, + 36 1 437 8501, + 36 1 437 8537, + 36 1 437 8538, + 36 1 437 8539 – a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatóak
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.
e-mail: ugyfelkapcsolat@obuda.hu
A koronavírus járvány elleni hatékony védekezés érdekében az ügyfélszolgálat helyiségébe ajánlott szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszk használata. Az ügyfélszolgálat helyiségében egyszerre legfeljebb csak 3 ügyfél tartózkodhat. Kérjük, hogy a kapcsolattartás elsődlegesen telefonon, e-mail-en vagy elektronikus ügyintézés keretében történjen, csak az intézze ügyeit személyes megjelenéssel, akinek halaszthatatlan dolga van. Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:
hétfő: 14.00 – 18.00
szerda: 8.00 – 12.00
csütörtök: 14.00 – 18.00
péntek: 8.00 – 12.00
Kapcsolódó személyek: